walk of shame



Såhär sexig känner man sig efter att ha sovit tre timmar inatt. Kom precis hem och fattar inte vad jag gör uppe nu egentligen. Efter tre timmars sömn bör jag ligga utslagen i sängen, men jag hade lätt orkat en hel natt till. Vad är det för fel på mig? Jag är absolut nästan aldrig trött. Tror dock jag går på överskottsenergi just nu.

Skulle egentligen spelat match nu, avspark om en halvtimme. Men mitt knä svek mig. Kan fan knappt gå nu. Helvete'ts jäkla skit. Ska ringa och beställa tid på IMC för såhär kan det fan inte vara. Nu måste jag dessutom börja äta helt nyttigt bara för att inte förlora onödigt mycket kondition. Bajs, hahaha de kommer jag aldrig klara.

Äh frukost nu! Är svinhungrig :)
Godmorgon på er, mina 25 läsare hahahahahahha !

Kommentarer
Postat av: emam

bara så du vet suuuger imc!

verkligen bokstavligen..!

tyvär så gör dom exakt samma sak till alla så råder dig att inte gå dit lavio

2010-10-03 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0