these days im crying out loud

Jag kan inte ens motivera mig i text längre. Orkar inte tänka efter och gå igenom smärtan i huvudet igen bara för att få det nerskrivet. Trots det spelas de upp hela tiden, om och om igen. Ändå kan jag inte skriva ner det. Allt ser så fel ut, hur jag än skriver och formulerar mig.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa "som jag vill vara". Imorgon är det en ny dag. Skippar träningen för att plugga till engelskprovet ordentligt. Det är på tiden jag börjar plugga igen..

jag saknar italien, jag saknar värmen, jag saknar .. saknaden efter den person som var i mina tankar varenda minut de veckorna. allt var så annorluda och jag gjorde en del val som förändrade allt.
this seems good right now, but who knows, tomorrow is a new day.


- FPB!

Kommentarer
Postat av: Emelie Wirbing

Mår du dåligt ? .. :(

aah, det ska bli skönt i thailand ! :D

2010-10-29 @ 10:35:43
URL: http://skulds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0