sleepy head

Jag är så jävla sämst!!!! Drog bort mitt lakan ifrån sängen imorse så att jag omöjligt skulle kunna komma hem och lägga mig efter skolan. Den idén sprack för där låg jag, lika bra ändå. Men också för att jag skulle renbädda efter skolan. Den idén sprack också. Nu får jag ligga här i en skitig säng utan lakan. Sämst eller vadå?

Okej. Där fanns en lögn i de hela. Jag är INTE sämst, im still the best matha fakah. OKEEEEEEEY UNDERSTOOOOOOOOOD MOTHER FUCKERS? Okey jag är tröttt... tror det är dax för mig att gå till sömns..... IGEN!


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :D Jag ska snart sov ;)

Är allt bra med dej annars? =)

2010-10-19 @ 00:09:46
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0