love and hate comes together

Denna helgen, eller hela veckan, har bara sprungit marathon ifrån mig! Kommer knappt ihåg vad jag gjort mer än att pluggat och sovit. Förresten! Jag klarade hela träningen i fredags ohyeah. En floppträning för min del, men kan ändå inte låta bli att vara glad då jag inte kände av mitt knä at all.

Gårkväll spenderades med mina bästa vänner ! Ah vet inte vad jag ska skriva just nu. Har massor av fjärilar i magen. Fick reda på en nyhet imorse och är glad för min kompis skull. Har så mycket jag vill skriva, så många saker jag är glad över.

Just the way you are - låten gör mig 10x så glad just nu. Ingen aning om varför då den inte påminner om någon speciell. Men hans text är så jävla söt. Tänk att det finns söta killar trotsallt ändå. Det trodde jag inte hahahaha.

Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta mysa med min nallebjörn!
Vi hörs när jag känner för det HEHEHH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0