it owns my heart

Något är jag allt bra på, träna. Först imorse med fotbollsskolan sen nu tog jag en joggingtur plus lite bollkontroll. Det behövdes, alltihopa! Jag ska aldrig mer festa. Nu är det 100% fotboll igen. Kanske bara mitt psyke, men det känns som jag blir urusel på fotboll när jag fokuserar förmycket på annat. För jag vet om att jag är rätt grym, egentligen. Inte så ofta jag visar det, tyvärr. Med  tanke på min låga lägstanivå blir jag en dålig spelare då jag nästan ger upp när en sak går snett. Det är den jag har försökt förbättra nu på sistonde, mín lägstanivå.

IBRA♥


Kommentarer
Postat av: Netty♥

sv' tack så jättemycket :D

2010-10-20 @ 08:20:56
URL: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0