i love your soft lips kissing mine

Helgen avslutades rätt bra ändå. Hjälper alltid att klaga hehe. Är riktigt ceeeeepe sugen på chips och dipp just nu, men åt två mackor med skinka på istället. Inte alllllls i samma klass, but still. Trodde de skulle dämpa suget, men icke. Snälla rara någon, hjälp mig att bli av med mitt sockersug! Detta är hemskt, börjar snart klättra på väggarna. Fast... chips kan ingen någonsin få mig att sluta äta hihihi. It's just too damn good.

Äehhh. Sängen ropar "feeeeeeliiicia, fellllli, snuttttte komsi komsi", kanske bäst jag lyssnar då jag har en jobbig vecka framför mig. Sen är det LOOOOOV, frigggggggiiin lovvvv! Det kommer jävligt lägligt, känns som jag måste börja leva lite igen. Är redigt DÖD just nu.

GOD NATT, SOV GOTT, DRÖM SÖTT♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0