how it's like to be inlove



HAHAh sitter i skolan på svensklektion med vinterjacka & feta hörlurar, helt nyvaken och fortfarande lite bakis (?). <- NEJ skoja hahahahahahaha .... I hope.

Skulle i alla fall bara be om ert medlidande. Så nu hoppas jag verkligen ni tycker synd om mig för det är det. Fast emellanåt undrar jag hur läraren mår också. Menar, det ser ut som hon var ute och partaja gärnet igår och däckade hemma hos sin one-night-stand..... Dessutom är hon inte särskilt trevlig heller.

Okej nä nu ska jag fortsätta skriva mitt personliga bajs brev. Låter trevligt va? Sen ska jag äta äta äta äta och va tjockiiiiZzzzz... Precis som vanligt dårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0