get outta my way

Hösten är så konstig. Det är redan october & svinkallt! Klockan är 18:35 och det börjar redan bli mörkt. Inte konstigt man blir lite nere. Särskilt om man är en sommarmänniska, som jag. Älskar värmen och ljuset. Allt är så bra om sommrarna. Jag saknar Italien.

Näää nu blir det duschen och börja göra mig iordning. Ångest, vadfan ska jag ha på mig? Är trött som ett lik och vill ha mjukis och en tjocktröja hahah. Vill ligga hemma i soffan framför tvn och käka chips. Jag behöver plugga matte. Bah! Nej Nu ska jag pallra mig upp i duschen, ta fram kläder & göra mig iordning. För ikväll ska jag ha kul! Roligt om jag däckar dock hahaha.

Im losing you more and more, soon youll be gone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0