even love can be rough

STRESSAD SOM ETT MONGO! Pluggade som ett djur idag i skolan med natur, matte och datakunskap och trots det är jag inte ens halvklar. Bahhhh hela natursaket ska vara inlämnat innan 24:00 idag och jag har inte fått arbetet av en tjej i min klass ännu & hon har inget internet så hon kan skicka in det. Hurfan ska jag hinna detta. Plus engelska (&datakunskap?) till imorgon. Var även där på HELA coach tiden idag för att få så mycket gjort som möjligt. Stresssssss...

Nu ska jag äta. Snabbt som in i helvete, ska slänga i mig maten. Städa mitt rum i all hast och plugga röven av mig. Senare ska jag iväg och möta beezzztis. Får nog plugga hela natten. BAH och morgon träning imorgon. Nejjj asså måste verkligen dra nu!.

Bild från skolan idag hahahahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0