crazy minds

Jag borde plugga nu, men kan inte koncentrera mig. 

Allt är som en enda stor melodi och alla känslor kommer samtidigt. Det är så rörigt att orden inte ens kommer ut rätt. Det låter ungefär likadant som man blandat tio olika låt genrer och spelar upp alla samtidigt. Glad & stolt men samtidigt så besviken & ledsen. Jag har lärt mig av mina tidigare misstag, men samtidigt måste jag begå fler för att lära mig mer. Now i'm in between. Är detta ett misstag eller en svacka som håller på att byggas upp och göras starkare? Only time can know. Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge.


Herregud. Tiden rinner iväg. Måste bli klar med matten och engelskan. Måste hinna städa. Måste hinna gå ut. Det är så mycket shit. Jag klarar detta. Im building it up. I'm older and smarter but still young and dumb. This won't go easy but as hard as I can handle it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0