can't explain this wonderful feeling that i have

Hatar när man är så trött så man kan använda tagnentbordet som huvudkudde och så kommer där en bra låt på spotify så kan man bara inte gå och lägga sig. Nu måste jag sitta här och plåga mig själv för jag ska fan lyssna klart på denna låten.

Måste. Sova. Är. En. Zoombie. Bah, en lång dag imorgon med mycket plugg och sedan (rehabs?) träning. Dock har jag ätit rätt nyttigt idag tycker jag. Förutom en kaka nu på kvällen, men den var jag så värd!

Nu är låten slut och det är en bra film på trean! ... FAN! Blev precis reklam, ödet vill inte att jag ska gå och lägga mig hahaah. Öuuuuuh godnatt i alla fall♥


En av veckans alla outfit's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0