breath out and tell me how good i am

YEEEEEEEEEEEES !!!!!

- Gissa vem som är klar med naturarbetet? Ohyes its me! .... ja och min grupp såklart. Allt klyddade sig helt hårt. Kom hem helt stressad från skolan, slängde i mig maten och skulle öppna arbetet för att fortsätta med projektet. Tror ni fan inte att något på skolhemsidan fuckar sig så att jag inte ens fått arbetet. Jag, Diana & Lakisha dampa riktigt hårt och höll på börja böla hahahah. Sen drog jag in till stan och träffade Diana så fick vi sätta oss på stadsbiblioteket så att hon skulle kunna föra över arbetet till min dator en gång till! Riktigt sick, rättade halva arbetet där sen var jag tvungen att rusa hem för att jag skulle möta bejbib1-2. Dock körde första bussen ifrån mig så jag sprang till trianglen ifrån stadsbiblioteket och tog en fika på donken medans jag väntade på bussen.

Klockan är 23:00 nu, alltså hann vi lämna in projektet en timme innan "sista sekunden" trots våra hinder idag. Jag är riktigt stolt! I vanliga fall hade jag skitit i de redan från början, men nu kämpade jag in i det sista. I'm so damn good. Det var till och med så att jag blev tvungen till att plugga engelska på bussen.

bild ifrån en vackerskoldag♥

Kommentarer
Postat av: sebbe

Kullersten<3

2010-10-07 @ 23:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0