love is w.i.e.r.d

Jag sov HELA natten utan att vakna upp av en massa mardrömmar. När jag vaknade var jag helt lycklig, jag tänkte in ens på han. Förens jag tänkte;

"vad är det första jag tänker på när jag vaknar?"
"....han"
"NEJ P-PILLER!!"

HAHAHAHAH.. Tog min p-pilla och däckade igen, fast än att mamma skrek att jag var tvungen att vakna för vi skulle sticka om en timme. Det är ett mirakel att jag kunde soma om till hennes skrik. När jag vaknade igen så var jag fortfarande lycklig. Efter en kvart tänkte jag

"shit jag har inte tänkt på han på ett tag nu! Duktig Felli!"
"fan jag tänker på han nu ju..."
"bara det inte blir djupare tankar"
"han sa de, han gjorde så....."
"FAN, djupa tankar, upp och ät fruksot!"

Det sjuka är att när jag inte tänkt på honom på ett tag så påminner jag mig själv om honom typ. Herrejisses vad komplicerat. Jag skrämmer mig själv hahaha. Detta är inte jag. Im made of rock. I vanliga fall hahahahahah. 

Nästan så jag skulle kunna skapa en hel komedifilm om mitt liv. Allt kan bli kul. Här behövs ingen empati, skämta om misstagen är så mycket roligare.

Kommer ihåg i skolan för några veckor sen nästan precis när jag fick reda på "det" så sa jag massa elaka skämt hela tiden och skrattade åt dom, precis som vanligt haha. Helt plötsligt slänger jag ur mig "Det är mycket roligare att skratta än att vara arg, från och med nu ska jag skratta åt honom". Då började alla andra skratta också hahaha... När något är jobbigt skämtar jag åt det så att jag har en andledning till att skratta istället. Smart va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0