im losing you forever

Har nyss stått och försökt borsta ur mitt hår i en halvtimme typ. Hooooooost alexander som smetade läppsyl i hela håret på mig och host alla ni som hjälpte honom. Men efter en dusch med mycket balsam och en rejäl omgång med borsten gick det bort. Och hahah bara så ni vet så kletade jag läppsyl på dem också, jag är väl ingen loser heller. Nä skoja, men... det var kul och det var inte alls jag som började.

Nu ska jag kleta in mig med BUS (bajs ur shampooflaska) så att jag blir brun och fin också. Sen ska jag somna till Kenza Tyra Show. Perfekt. Imorgon blir det nog ingen träning för min del, håller på att bli sjuk och känner att jag borde försöka hålla mig så frisk som möjligt. Särskilt med tanke på att där kommer en del viktigare träningar längre fram. Auh, snacka om att jag ska kränga C-vitaminer i helgen i alla fall.


Jag med Firas' palestina sjal på matte lektionen idag hahaha.


Kommentarer
Postat av: Sebi

LÄst många gånger funkade ej :( så nästa gång får du vara vaken!!

2010-11-18 @ 23:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0