the sad part about this

Jag har slutat gömma mig för verkligheten för nu är det dags för att inse. Tar tag i mitt liv, en gång för alla. Så småningom försvinner du allt mer. Detta ska fan inte få förstöra längre. Ingen bör må dåligt över en person som knappt kan vara ärlig om sitt namn. Lögner och svek, fyfan vilken lek.

"Efter regn kommer solsken" SOLEN ÄR FREAKING PÅVÄG, så sluta förstör nu va?!

Nu ska jag mysa med min lillasyser i soffan med varmoboy och vaniljsås. Ja ni läste rätt men det är så jäkla gott.... Mhh oxievångtimes med anton haha. Ska måla mina naglar också. Sen ska jag plugga mig till ett MVG på svenskan till imorgon. Måste ha en paus bara. Komma på fötter igen, men det går snabbt.

Sommaren 08, en av det bästa somrana någonsin!!!
btw, ja miki har stavat fel på "chica bonita" heheh♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0