stay the night

Det känns inte som det är söndag idag. Fast det kommer det säkert att göra när jag vaknar av väckarklockan imorgon. Dagen har varit awesome med fetstil till och med. Massor med mat (pizza), massor med gott (chips & dipp) och massor med film (ROME & The notebook) med my girlZzzz. Fast the notebook var tråkig och sorgilg. Visst är man i ett bra förhållande så hade den nog varit bättre. Men inte i min sitaution, i can tell you. Okejjjj då, den var ändå helt okej nästan lite bra. Gamlingarna var gulliga. Aja skitsamma, se filmen själva vetja!

Azzzzzzue måste sova nu. SKOLA imorgon. Har dock inte fått mitt schema ännu ;s ooooorka. Funderar på att skicka ett mail imorgon när jag vakna och skriva "men oj jag trodde det inte var skola idag för vi inte fick något schema" hahahaha.. Det hade varit ball!

sa ju de, jag har varit utflippad i hela mitt liv; jag i sjuan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0