saturday night

Medans Emmys mobil är tyst så plingar min som satan i gatan. Hehe yeah hon väntar sms så tänkte strö lite salt i såret och bara meddela att jag får minsann tusen sms i minuten. Med bara en liten överdrift, så det är inte så jag sitter här och förskönar sanningen.

Har gäster här hemma, ja Emmy är en av dem hehehehe. Är en liten fjortis som blandar mina egna drinkar, nu en och en halv drink senare är jag kissig som in a helvete. Snart ska vi GÅ till mcdonalds. Lite motion sådär på en lördagskväll sitter väl aldrig fel? Och ja, mcdonalds är långt bort, så tro inte vi ska gå tio meter bara.

Tror jag inte tåler spriten... Jag menar.... ÄR DE VERKLIGEN EDWARD JAG SER?!?!??!?! AAAAAMMAAAAGADDDDDD!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0