pluggar röven av oss.

Thörn: Du vet att man brukar säga att det sitter i ryggmärgen?
Jag: Mhh ?
Thörn: Det sitter i ryggmärgen!
Jag: HAHAHAHAHA ..
Thörn: *förklarar*
Jag: Hihih.. Mh
Thörn: Ah nu skriver du det, din jävla idi!
Jag: Hahaha.
Thörn: SLUTA SKRIV!

Såhär kul har vi när vi pluggar. Bah *dör* företagsekonomi är så tråkigt. Thörn pluggar hela tiden. Hon är duktig. Jag är hungrig. Min mage kurrar. Dags för lite snacks. Måste ju ta en paus någon gång..

Nu sa Thörn: "Tänk om du hade skrivit så mycket på dina uppgifter, tänk så smart du hade varit."
Mhhh, då hade jag varit läskigt  smart. Som Ajnstajn jo now?



HAHAH laserturken gör mina läxor! Klå den ni. Nu får jag MVG i turkiska vapen industrin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0