O-M-G !

FÖRSTA STEGET TO FOLLOW MY DREAM; all set and done!

Herrrregud, är så himla nervös just nu. Första steget är avklarat. När jag tagit andra steget är det dags för tredje och i tredjesteget är jag redan inne i det. Om jag klarar av fjärde steget då är jag världslycklig. Då är det inget någonsin som kan bring me down. Shit. Jag är lycklig redan nu. Känns som jag tar ut glädjen i förskott. Men jag måste göra detta. Jag måste följa hjärtat, jag måste klara det! Nu gäller det att hålla en låg profil och sköta det proffisionelt. <- HAHAHAHA...... Skoja, men ni alla kommer förstå vad det är jag menar så småningom.

Pryder inlägget med lite happy-times från helgen hihihih ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0