ive found "the one" in my life ♥

Det känns så tomt att inte har tränat idag och inte ska träna morgonträningen imorgon och kanske inte ens kvällsträningen heller. Har varit halvsjuk nu i två veckor med en extrem halsbränna och har tränat och spelat matcher ändå - varje dag. Det blir inte bättre! Så nu tror jag ärligt att jag behöver vila mig helt frisk så att jag kan ge 110% istället för bara 100% och sen vara yr och se fläckar efteråt. Men som sagt, det är bara något jag funderar på. Är inte säker på att jag kan skippa tre träningar på två dagar. Fast samtidigt vill jag bli helt f*cking frisk någongång.

Äh ska gå och lägga mig och läsa nu. Läsa gör jag endast för att det är en läxa, tro inget annat. Skit tråkig bok dessutom. Kommer somna efter tre rader. Eller så slutar det med att jag sätter igång tvn istället. Tänk er, jag jobbar OCH pluggar samtidigt. Oja inte många som kan det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0