i would rather walk away from you

FETTRÖTT, har verkligen stressat igenom hela denna dagen. Knappt haft tid att äta ens. Det har varit så på sistonde faktiskt, att jag stressat så mycket att jag till och med glömt bort att vara sugen på något sött. Senast jag åt chips var i lördags och då åt jag inte ens mycket!!!! Shit. Jag skrämmer mig själv. Vafan är detta..... håller jag på att bli nyttig eller vad är det frågan om? Inte helt normalt.

Aja aja aja. Är helt hyper fastän jag är cepetrött......! Fixade prao idag på playoteket. Nej det är inget tönt ställe, det är faktiskt riktigt f1. Jag menar, SUPER MARIO!!!!!!!

Ska sova. Däckar nu. Jag lovar. Först ska jag bara skrika ZLATAN en sista gång;
ZLAAAAAAAAAAAAAATAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!! (L)

superduper sexy bild hahahahhaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0