high on this... i think

Hur lyckad är en fest om man börjar asgarva redan i dörröppningen? Hahahah... Nejj, vi stack lika fort som vi kom, likabra det. Jag var ändå inte på särskilt festhumör om jag ska vara ärlig. Har nog fortfarande en del att tänka igenom. Fan, get me out of this fucking process. Aja, "det blir bättre med tiden blablabla", fast ja det blir det väl. Efter regn kommer solsken. Undra hur länge det ska regna för jag är rent genomblöt just nu. Dessutom behöver jag lite sol för jag känner mig som en krita. Om jag reser till ett soligt land så har jag ju faktiskt tagit tag i mina problem och skyndat på dem en aning. Smart där Felli. Ohyähh!

Nej ärligt. Nu gnäller jag bara för att jag vet om att jag högst lär få 6½ timmes sömn inatt hahaah. Jag har blitt en riktig sömntuta! I will sleep tight tonight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0