HAHAH... börjar bli rädd

För en timme sedan...

Jag:
Vet du vad?!?! :)
Mamma: Nej... *LER*
Jag: Vänta vad tror du nu jag ska säga?
Mamma: Vet inte ...
Jag: Varför ler du så konstigt?
Mamma: Att du har hittat någon ny?
Jag: HAHA, NEJ!

För fem minuter sedan...

Pappa:
Vad var de för bild du la upp på facebook?
Jag: På antonia?
Pappa: Där var ett hjärta och en ask
Jag: Ja... på antonia?
Pappa: Men en massa ljus
Jag: Ja på ANTONIA
Pappa: Jag tänkte "vem är det nu som har friat till dig"
Jag: HAHAHAHAH, antonia!
Pappa: Hur f*n skulle jag kunna se att där var en häst på bilden.

NÅGON vill att jag ska skaffa mig en pojkvän............ De är nog litta trötta på mig ;o.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0