Ecuador



- Visst verkar det mysigt i Ecuador?! Exakt det landet jag studerar om nu då vi har som projekt att marknadsföra ett hus därifrån. Ah det är till och med så att jag hade kunnat tänka mig att köpa ett hus där. Inte direkt som i USA där allt är stort, nytt, fint och fräsht men ändå. Hela Ecuador verkar vara som en lite by där alla är söta och trevliga mot varandra.

Där finns faktiskt inte bara "by-hus" utan där finns även nya och moderna hus. Så som detta:


Hade inte bangat på att bo där! Mh tänk att bo på jordens mittpunkt. Ja Ecuador är faktiskt jordens mittpunkt, hur jäkla coolt är inte det? Liksom mitt i hela smeten! Tänk de varma klimatet, fast i huvudstade, Quito, är det dock ett milt klimat med ca 22c grader om dagarna och från 5-10c grader om nätterna. Helt perfekt, inte för kallt men ändå inte för varmt. Fast hade jag fått välja hade jag nog valt att bosätta mig i staden Loja.



OK, back to the studies and stop dreaming.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0