deoxirbonucleic acid, DNA

Har suttit sen klockan TIO imorse och försökt bli klar med mitt f*cking no-projekt på fem j*vla sidor om genetik. Finns himla mycket att skriva och tre gånger mer att blanda ihop. Nu är jag snart klar med flera sidors fakta, mh alltså är jag inte ens halvvägs klar. Efter faktan ska jag få ihop allt till en bra och intressant text som man lär sig snabbt och enkelt. Typ. Klyddigt as hell. Från en sak till en annan så har jag faktiskt tagit ca en timmes rast för att äta lunch i lugn och ro.

Hej förresten....!
& btw, no idea vad som hänt med mitt hår. Det var ikke så när jag kom imorse.

HAHAHAH denna bilden la jag in bara för att! Alex sitter framför mig och snear mina poser jag gör för bloggen. Han är duktig som räknar matte i alla fall (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur menar du med blanda ihop?

2010-11-18 @ 17:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0