all you ever said will be forgotten some day

Nu har jag inte mycket kvar på mitt projekt. Fast iförsej är klockan också snart 19.00 och jag har pluggat i stort sätt i nio timmar. Okej, inte riktigt. Har tagit några pauser för matte, mat och facebook. Shit... Vilken nörd jag låter som hahaha.

Just nu lyssnar jag på hoobastank och bokar in en bio till imorgon, paranomal activity 2. Mama help me! Im goin shit ma pants. Kommer inte våga sova ensam imorgon natt hahah. Skojar inte, jag är en riktig pussy när det kommer till spöken. Skit läskigt ju.

Nej asså. Kan inte mygla mer. Måste plugga vidare så att jag hinner bli klar idag. Fakkkkkk....... Jag svär mycket har jag märkt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0