16's the perfect age

Inte för liten men ändå inte för gammal. Fortfarande liten nog att kunna sova med nalle men gammal nog för att sova med pojkvän. Dock föredrar jag nallen haha! Jag är tillräckligt gammal för att följa min dröm men fortfarande ung nog att göra misstag.

Jag hade tusen fler jämförelser i huvudet för ett tag sedan, nu är jag helt enkelt för trött för att komma ihåg dem. Ska upp tidigt och spela match imorgon. Måste sova nu nu nu. Dock ska jag somna till ett par Hannah Montana asvnitt. Det är jag liten  nog till att göra. Där ser ni. Man är precis så gammal som man själv väljer att vara.

GOD NATT!
p.s jag älskar dig bästavän, johanna thörn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0