what happened with "forever"

Mår apa! Mår illa, är varm, har ont i huvudet och halsen och sist men inte minst så är jag törstig. Jag orkar inte..! Det är säkert min söta syster som smittat mig då hon ligger inne med vinterkräksjukan just nu. Eller så är det psykiskt? Jobbigt att se en person som sårat en så hårt? Usch, ryser bara av tanken. Jag hoppas hans bästa, sålänge jag slipper vara inblandad eller se på. Jag hoppas vårt bästa, jag på mitt håll och han på sitt. Det känns tungt att säga... Men så är det. Sväljer och tar dagarna som dem kommer. Det blir nog bäst så va? Fan det är jobbigt att bara skriva det. Kanske någon gång i framtiden, om några år? .... eller?

en lill-gammal bild får toppa inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0