we can do this

Känslorna väller upp över öronen på mig. Jag är så otroligt tacksam över mina fina vänner som tog emot mig redan i somras då jag föll första gången. Det är aldrig lätt att gå vidare ifrån sin första kärlek, men mina (världens bästa) vänner gjorde det så mycket enklare för mig. Massor med små överraskningar då det varit som värst och bara varit i närheten helt enkelt. Är lycklig att jag lyckats välja rätt vänner, för livet!

Livet går faktiskt vidare, även om man inte tror det just då. Trodde nästan jag var självmordbenägen där ett tag. Men jag klarar mig fint, om inte mycket bättre nu! Har äntligen fått koll på livet och fullföljer mina drömmar. Detta känns rätt.

Ärligt talat så hade jag inte varit här jag är idag om det inte vore för mina närmsta och även vissa som jag då var längre ifrån och är nämre idag just på grund av detta. När en dörr stängs så öppnas en ny. Nu hoppas jag bara att det kommer att fortsätta åt rätt håll, i rätt riktning!

"Gå vidare! Killen var inte rätt och om killen gjorde slut på ett äckligt sätt så är han en skitstövel och inte alls värd dina tårar. Tänk vad många underbara killar det finns där ute, och någon är rätt för dig."
Ett citat ifrån Kenza för några år sen.
Nej jag är inte alls nörd och läser hennes gamla inlägg.....

en bild ifrån när vi var tio.
Jag står bredvid Miki, (jag i mitten), Emelie sen brevid Emelie står Sarah!
Thörn hittade vi några år senare, but baby you are the best♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0