what i want my life to be

Har packat alla grejerna nu och är helt redo att flytta hemifrån!
Hahaha fan va dåligt skämt -.-

Det jag har lärt mig på jobb dessa veckorna är varför man har praktikanter. Låt mig aldrig någonsin få se en kartong igen i hela mitt liv!

När jag startar mitt eget så ska jag räkna skitet direkt när jag får in det istället för att låta det ligga och ruttna tills någon en dag gör det. Eller så ska jag också skaffa en praktikant som kan göra smutsjobbet mohah.

Men det är ändå rätt kul faktiskt. Alla jag jobbar med är hur snälla som helst och dessutom så är min chef en över rolig snubbe hahahah. Har faktiskt lärt mig mycket om att driva ett eget företag och sånt också. Alltid något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0