dags att slå näven i bordet

1. Varför är mitt hår alltid perfekt innan jag ska gå och lägga mig?
2. Hur kan man ena dagen mena det man säger medans nästa strunta i vilket?
3. Varför är jag så dålig på att ge konsekvenser men så bra på att ta emot dem?
4. Hur vet man när man är kär, på riktigt. ?
5. Hur kommer det sig att jag alltid har hål i mina strumpor?

Hur kan jag vara så jävla tuff (ohyeah man) på utsidan men samtidigt hur mesig som helst på insidan. Hur kan jag ha en sån stark vilja men vara för lat för att göra något åt saken? Varför hinner jag vara med om alla känslor på jorden under en enda dag?

Sista tiden har varit konstig. Först var jag ledsen ett par veckor, sedan blev jag arg och gjorde nästan allt för att få hämnd. Några veckor efter det blev jag hur glad som helst och var tacksam att det ens hände från första början. Nu upplever jag fortfarande alla de där känslorna, under samma dag. Under de 14 timmar jag är vaken om dygnet så hinner jag med alla känslor. När är det dags för denna perioden att ta slut?

Hur kan man se en person begå en massa misstag och bara sopa det under mattan? Varför är där ingen som säger till. Vad har hänt med dagens ungdomar?

På sistonde har jag tagit otroligt mycket onödig skit bara för att jag är så jävla trött på draman. Men slår jag fan ner näven i bordet. Detta var droppen för mig. Du har nu vandrat på min sista nerv. Det är svårt att inse men ibland är ens misstag ganska tydliga. Ingen är felfri men ingen är heller så dum att göra om samma misstag 433459 gånger.

Jag vill skrika, men det orkar jag inte. Jag vill sova, men det kan jag inte. Jag vill äta, men det går inte. Jag vill träna men då är jag för trött. Fattar ni poängen? För det gör då fan inte jag.

Jag behöver en spark i rumpan för att komma igång!

Det ska bli en ren frihet av dessa tankarna med lite träning imorgon. På plan vet jag vem jag är och vad jag vill. Jag bör sova nu. Hör pappas ord ekar i hjärnan "för att prestera bra måste du äta, sova och träna rätt." & det är sant som han säger. Tar tag i det NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0