these snowy days

Tog fel buss två gånger irad på väg hem från jobb idag. Starkt jobbat! Kom hem skitsent också och är redigt trött men samtidigt så väldigt pigg. Orkar inte gå och lägga mig. Jobba och sova är allt jag gör om dagarna nu. Ja och facebook såklart hehe. Idag har jag faktiskt hunnit plocka undan lite kläder ifrån mitt rum, nu ser man i alla fall att här står en soffa också. Imorgon får jag dammsuga och damma också för på lördag är det tjejkväll med en massa spel. Måste bara planera in mina tusen läxor också.



Jag gillar denna webkameran när det är mörkt, då ser det ut som jag har helt mörka ögon oyä! Egentligen har jag gröna.. Riktigt starka mörkgröna typ heheh :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0