off to work

Vilken underbar dröm inatt! I was back in Italy, tjejerna var med mig och aaaaaah.. Vad härligt! Den enda som inte var där var Andre för han stannade kvar i Egypten (där han jobbar för tillfället) och fy vad ledsen jag blev haha.

Nu har jag legat och tänkt på Italien hela morgonen. Finns inte tillräckligt med beskrivande ord om hur jäkla mkt jag längtar!

Iaf back to reality, slänger i mig frukosten just nu. Min buss går om tio minuter, ska träffa min bögkompis i stan och hjälpa han köpa ett par byxor. Okej han är inte bög (erkänner för annars hade jag fått stryk när jag kom fram) så ni tjejer behöver inte va oroliga. Ni kan fortfarande flirta med honom, gärna mer än en på en gång!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0