mitt i natten

Har legat och läst en blogg om en tjej som blev gravid när hon var 14 och blev mamma när hon fyllt 15. Gud vad stark och mogen för sin ålder hon borde vara! Medans jag läste och såg bilderna på magen fick ångest och började tänka mig in i hennes situation. Jag hade aldrig velat bli gravid i den unga åldern, aldrig, aldrig, aldrig. Inte nu och inte om fem år heller.

Vuxenlivet skrämmer mig redan som det är, utan något barn att ta hand om. Nej usch.. Jag ska vara 16år så länge som möjligit!! Bara tänka på mig själv och leva loppan.

Jag tycker synd om tjejen, men hon verkar inte behöva någon empati. Hon är 15år men beter sig som en 25åring. Cred till henne! Hon klarar det utmärkt. Såna personer avundas man ändå litegran.

Nej nu ska jag sova. Lång dag imorgon med både plugg, jobb och träning. Kommer så gott som dööööö med tanke på att jag är vaken nu.

p.s, OH VAD JAG SAKNAR SOMMARN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0