merry christmas

Det var annorlunda i år, framförallt känslorna. Denna julen har nog varit den bästa hittills. Jag uppskattade varenda minut tillsammans med min fina släkt idag. Vi hade så kul allihopa, vi tillsammans. Jag ville stoppa tiden och kunna ha det så föralltid.

Dagen avslutades perfekt tillsammans med bästavän i kyrkan på midnattsmässan. "kärleken triumfierar" läskigt ämne. Den där kärleken, den förföljer mig haha. Efter förra mässan ändrade faktiskt uppfattning om kärleken litegran. "välkomna den", my ass, det är precis som att jag skulle låta folk strö salt i mina sår. If you know what i mean? Haha nej skoja. Detta skulle vara ett sött inlägg hade jag tänkt. Men jag är väl inte så himla söt av mig antar jag :)

försökte ta bild på hur jag såg ut idag och min webcam rockar! .. nat heehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0