love leaves

Jag har tänkt länge på en sak nu. What's love really about? Hur vet man när man är kär, på rikigt då alltså? Hur vet man "han är den rätta"? Framförallt, varför vill folk ha en massa små förhållanden hela tiden fram tills den dagen man träffar Mr.Right? Varför säger dem åt mig att "leta upp kärleken", kan jag inte bara köra mitt egna race tills den hittar mig istället?

Varför kan ingen bara acceptera att jag vill vara ensam och leva mitt eget liv innan jag lever det tillsammans med någon annan. Jag är trött på allt tjat. Ibörjan var det kul, då gjorde dem nog det mest för att muntra upp mig. Men nu lever jag i den bästa tiden av mitt liv och behöver inte muntras upp längre! Låt mig bara få leva som jag gör, och prioritera det jag tycker är viktigast - och det är inte någon jävla kille!

Jag har hellre en bunte med kompisar än en bunte med arga ex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0