just like a vampire

Jag undrar snart om jag är en vampyr eller något. Inte för jag brukar dricka blod utan för att jag aldrig sover. Är det verkligen normalt att sova runt 4 timmar per natt? Dessutom mår jag illa hela dagarna och förra veckan hade jag också cp ont i magen varje dag. Hade jag haft en pojkvän hade jag varit lite orolig nu, but i haven't yeah. Haha nej men vafan kan det vara.....

För övrigt mår jag prima ballerina ! IMORGON ÄR DET DAGS FÖR SHOPPPPPPPPING. Jag jublar, hahahah. Fan jag är nog egentligen rätt trött nu. Halv fyra på morgonen. Har tappat min tidsuppfattning totalt.

har inte tränat förens i tisdags förra veckan. SAKNAR DET. längtar till måndag som in i hundan heheh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0