hey i know u want me

Jag har fortfarande inte smält det där ännu. Tänk att en liten flicka på 14 år redan är mamma och har en dotter på fyra veckor gammal. Hon är två år yngre än mig and i'm a mess. Eller nej det är jag inte men vafan, jag är fortfarande i kiss och bajs åldern så kommer hon där och är en mamma. Helt sjukt! Jag kan fortfarande inte ens gå och lägga mig i tid när jag ska upp dagen efter. Herrejisses, jag har en lång väg kvar att vandra.

Vi hade projektarbete idag i skolan, och såhär slutade det för mig:


Men fina bröst va? Kände att jag var tvungen att utmärka att gubben var en flicka så ingen missförstod sig. Satte till och med dit en vacker hatt. Gamla damer har ju hattar så lite mogen är jag väl ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0