GOD JUL

GOD JUL ALLA GLADA ! ♥

Äntligen julafton. Har precis suttit och käkat julbord med min feta släkt (ironiskt, har ingen stor släkt i sve) och nu är det strax dags för tomegröt. Nu jäklar ska jag käka tills jag för nöten. Får dränka det i sås för jag tycker inte om gröten egentligen heheh.

Detta året har vi inte snackat med USA-befolkningen. Känns lite annorlunda. Okej vem försöker jag lura, det känns inte ens som julafton. Det känns som en helt vanlig fredag med ovanlgit mycket mat typ. Ahh hoppas min julkänsla kommer snart!

Här sitter vi i somras på väg hem från italien på en resturang i tyskland. Kommer ihåg hur mycket min mage pirrade och hur kär jag (trodde) jag var. Kommer också ihåg ångesten jag hade för att komma tillbaka till Svergie efter tre härliga veckor i mitt andra hemland. bahhhhhhh, haha längtar tillbaka♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0