Do you know...

... that I've decided to cut a freaking adoreble sidecut hehe. Jag tror faktiskt att jag ska testa. Lite läskigt, men vafan, prefekt årstid. Blir det fult är det bara till att dölja det med mössan ju. Lite smart? Får verkligen inte banga nu, jag tror det kommer bli coolt faktiskt. Nu är frågan bara, före eller efter nyår? Hm. Kan ju inte gå runt med mössa och sånt på nyår men samtidigt vill jag att de ska ha hunnit växa ut en hel del fram till våren. Fan vilket jobbigt beslut! HAHA vilket I-Lands problem!

Jag ska inte raka freaking halva skallen, bara en liten bit. Vet ikke om jag ska raka eller klippa. Ska inte va halvt skallig i alla fall, that's fo shue. Menmen.. Detta va väl rätt snyggt? Iiih jag måste ju våga! Vad är det värsta som kan hända liksom?

Bild lånad HÄRIFRÅN!


Kommentarer
Postat av: emma

ja detta var väldigt snyggt! bra val där, men du lånade inte bilden därifrån eftersom hon redan snott min bild från början :)

2011-01-07 @ 00:38:21
URL: http://ponnyupp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0