can u see me from where u are? ♥

Känner mig svinigt duktig just nu! Ligger i sängen och pluggar och det har jag gjort ett tag nu. Snart är jag äntligen klar med ett arbete. Asså låt mig beskriva min stolthet just nu: Lördag kommer hem vid 01.00, pluggar 02.00-04.30. Vaknar idag, pluggar samtidigt som jag äter frukost. Tar en paus, pluggar lite till. Tjejerna kommer och vi tränar zoomba, jag duschar och sen lägger mig och pluggar IGEN. Vilken jävla naturbegåvning jag är! Okej sen behöver jag inte nämna något om alla dem facebook pauserna jag tagit under tiden hehe.

Ah känner redan vilken träningsverk jag börjar få! Helt sjukt. Ska skriva klart ett stycke nu sen ska jag se klart på en film jag somnat till två nätter i rad nu.
Puss & Godnatt♥

Jag har haft tända ljus hela dagen, det tillhör julen och det får mig att tro att mina nära och kära finns i närheten. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0