4 days left

VILKEN DAG ! Det har varit så stressigt att jag till och med glömt bort att äta och det är inte ofta det händer. Skola, gymma, leta julklappar, träna fotboll, leta upp kläder till avslutningen imorgon and now im here. Klockan är ett på natten och jag ska upp alldeles strax för att hinna fixa hår, kläder och allt sånt tråkigt skit.

Gjorde en rejäl portion mat när jag kom hem från sista träningen sen hittade jag mitt choklad och gömde restan av maten under bordet hihi.

HAHA mina julklappar till årets julklapps spel! Min släkt kommer hänga mig i taklampan när de öppnar mina spännande klappar. Mjöl och en hink, what a catch.

Såhär fint hänger alla kostymer just nu. Den ena jag testade liknade jag min lärare (han är 60 bast), den andra liknade jag en... jag vet inte vad? Den tredje... ja den får väl duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0