101205 - mardröm

Godmorgon!

Jag hade världens mardröm inatt!
Jag drömde om att jag träffade en kille som jag rätt snabbt blev tillsammans med för att jag var så jäkla kär i han av någon andledning. Han bjöd min familj på middag för att fråga om att få fria till mig. Det fick han. Vi kollade lägenhet och sånt tillsammans. Fast helt plötsligt skulle vi vandra helt långt för att kunna få det hända eller något. Eller så skulle vi rymma för att han egentligen inte hade några pengar. Helt plötsligt en dag får jag reda på sanningen. Han och hans tre kompisar (som jag träffat förut) var skurkar eller något sånt och nu skulle de mörda mig. De jaga mig och jag sprang, sprang, sprang och sprang. Tillslut kom jag hem. När jag kom hem försökte jag berätta allt för mina föräldrar men de skrattade bara åt mig. De kom hem till mig och låtsades hälsa på men egentligen satte de en bomb i soffan. Inte förens jag kastade ut bomben så att våra buskar började brinna så trodde mina föräldrar mig. Mamma satt bara och böla och jag vet inte ens vart min pappa tog vägen. Jag fick sköta allting själv. Till slut blev jag helt psycho och började slå min bror istället för mördarna. Puh det var fan tur att jag vaknade!

Är det sådana drömmar man får när man sitter uppe hela natten för att plugga?! I så fall var det sista gången jag gjorde det. Alla drömmar betyder något, jag tror att denna betyder att jag ALDRIG ska bli kär igen. Vad är det jag har sagt hela tiden va va va va va ? Who was right hahahaha.

Jag menar, vem skulle någonsin vilja denna godingen något illa?:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0